Friday, June 1, 2007

5

In Bucuresti gradinitele sunt o adevarata problema. Datorita faptului ca multe s-au transformat in baruri, bodegi, cluburi si cladiri de birouri P+4, aproximativ 10.000 de copii nu vor avea unde sa invete (sau sa se joace organizat) in noul an scolar. Oarecum din cauza acestei crize am fost ieri sa inauguram o gradinita proaspat vopsita, aranjata, dichisita etc. Cu primar, cu piine si sare, cu panglici tricolore, ansamblu de copii, cor si toate cacaturile oficiale care se fac cu ocazia oricarui eveniment de doi bani in Romania. Apogeul a fost atins cind doamna de la paza a venit si m-a intrebat fringindu-si miinile daca nu as putea sa imi mut masina (din fata gradinitei) ca sa parcheze masina primarului in locul ramas liber. Pai si de ce sa nu-si caute el loc si sa caut eu? Pina la urma nu primarul avea o problema, ci doamna directoare & comp. dadeau dovada de un servilism tipic vremurilor trecute, apuse si ingropate. Kkt. Asa ca eu m-am dus sa ma joc cu copiii in curte (si da, fara a-mi muta masina).



No comments: